مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:402021-10-22بين الملل

دیدار وزیر خارجه قزاقستان و مدیر دفتر نهادهای دموکراتیک و حقوق بشر اتحادیه اروپا


مدیر دفتر نهادهای دموکراتیک و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا دراولین سفر خود به قزاقستان با وزیر امور خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، ماتئو مکاچی مدیر دفتر نهادهای دموکراتیک و حقوق بشر سازمان امنیت و همکاری اروپا در چارچوب اولین سفر خود به قزاقستان با مختار تلئوبردی معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه این کشور ملاقات کرد.

طرفین در مورد موضوعات مهم دستور کار کنونی سازمان امنیت و همکاری در اروپا و همچنین همکاری های دوجانبه بین قزاقستان و این نهاد از جمله در زمینه انتخابات صحبت کردند.

در جریان این گفت وگو به اقدامات مداوم برای اجرای کنسپسیون دولت شنوا که با ابتکار قاسم ژامرت تاکایف رییس جمهور  این کشور انجام می گیرند، اشاره شد.

وزیر خارجه قزاقستان به طور مختصر مهمانان خارجی را در مورد انتخاب شدن این کشور در شورای حقوق بشر سازمان ملل برای سال های 2022-2024 مطلع و اولویت های عضویت آینده نورسلطان در این نهاد بین دولتی را مشخص کرد.

مکاچی به نوبه خود از تلاش های قزاقستان برای ترویج اصول های حقوق بین الملل و استانداردها در زمین حفاظت از حقوق و آزادی های بشر حمایت و بر آمادگی دفتر نهادهای دموکراتیک و حقوق بشر برای گسترش همکاری با این کشور در چارچوب وظایف خود، تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر خارجه قزاقستان و مدیر دفتر نهادهای دموکراتیک و حقوق بشر اتحادیه اروپا

دیدار وزیر خارجه قزاقستان و مدیر دفتر نهادهای دموکراتیک و حقوق بشر اتحادیه اروپا