مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-22سياسي

برگزاری جشن ازدواج برای 110 زوج جوان در سپاه کربلا


به مناسبت هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفر صادق(ع) آیین عقد و ازدواج آسان 110 زوج جوان در سالن الغدیر سپاه کربلا برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به مناسبت گرامیداشت خانواده سپاه کربلا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه استان برگزار شد.

 در این آیین، در راستای ایجاد انگیزه و ترویج فرهنگ فرزندآوری از تعدادی از خانواده های کارکنان نهاد سپاه که دارای 4 فرزند و یا بیشتر بودند تقدیر به عمل آمد و همچنین از زوج های جوانی که با مهریه های کم پیوند آسمانی خود را آغاز کردند نیز قدردانی شد.

مهاجر معاون اجرایی سپاه کربلا  در حاشیه آیین جشن ازدواج آسان 110 زوج مازندرانی اظهار کرد: توصیه دین اسلام ازدواج است و مطمئنا وظیفه ای بر دوش دستگاه ها است که زمینه ازدواج جوان های مجموعه خود را فراهم کنند.

وی افزود: سپاه کربلا هم امروز توانست برنامه ای ترتیب دهد تا تکریمی داشته باشد و جشنی را با حضور 110 خانواده و زوج برگزار کند.

معاون اجرایی سپاه کربلا خاطرنشان کرد: سپاه سعی کرده تا در این زمینه پیش قدم باشد تا جوانان برای شروع زندگی ترغیب شوند.

رخشنده مسؤول مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلا نیز در حاشیه این آیین بیان کرد: مرکز فرهنگی خانواده سپاه کربلا این افتخار را دارد تا در ایام میلاد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن ازدواج برای 110 زوج جوان در سپاه کربلا

برگزاری جشن ازدواج برای 110 زوج جوان در سپاه کربلا