مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:352021-10-22سياسي

برنامه جشن های میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اعلام شد


روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت برنامه مراسم جشن و سرور میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام از شب میلاد تا شام میلاد در حرم مطهر بانوی کرامت را اعلام کرد.

- قم- روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر بانوی کرامت برنامه مراسم جشن و سرور میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق علیه السلام از شب میلاد تا شام میلاد در حرم مطهر بانوی کرامت را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه مجالس جشن و سرور میلاد پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها اعلام شد.

بر اساس این گزارش در مراسم شب میلاد پیامبر (ص) شنبه یکم آبان ماه بعد از نماز عشا قرائت قرآن توسط استاد سیدجواد حسینی، سخنرانی توسط حجت الاسلام و المسلمین سید محمدمهدی میرباقری، مداحی توسط سید مهدی میرداماد و اجرای تواشیح توسط گروه معراج دنبال می شود.

در مراسم صبح میلاد پیامبر (ص) و امام صادق علیه السلام ساعت 10 صبح بختیار زاده و خرسندی مداحی و حجت الاسلام و المسلمین احمد لقمانی سخنرانی خواهند کرد.

ظهر میلاد نیز بعد از نماز عصر حسن شالبافان در حرم مطهر مداحی خواهد کرد و عصر میلاد ساعت 16 حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا برادران سخنرانی و سیدمحمد حسینی برای زائران مداحی خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جشن های میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اعلام شد

برنامه جشن های میلاد پیامبر(ص) و امام صادق(ع) اعلام شد