مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 08:202021-10-22بين الملل

واکنش سمیر جعجع به احضار توسط دادگاه نظامی لبنان


رییس حزب القوات اللبنانیه (نیروهای لبنانی) نسبت به احضارش توسط دادگاه نظامی لبنان به عنوان متهم حادثه الطیونه بیروت واکنش نشان داد.

- رییس حزب "القوات اللبنانیه" (نیروهای لبنانی) نسبت به احضارش توسط دادگاه نظامی لبنان به عنوان متهم حادثه الطیونه بیروت واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سمیر جعجع، رییس حزب القوات اللبنانیه در واکنش به احضارش توسط دادگاه نظامی لبنان اظهار کرد: اگر صحیح است که دادگاه نظامی خواستار شنیدن صحبت های من است، این دادگاه باید ابتدا به صحبت های سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان گوش دهد.

وی مدعی شد: اظهارات دوشنبه نصرالله که در آن القوات اللبنانیه و جعجع را درباره اتفاقات الطیونه متهم کرد، پر از اشتباه بوده و بر پایه حقیقت نیست.

وی ادامه داد: من حوادث الطیونه - عین الرمانه را یک اتفاق شوم می دانم که مجروحان زیادی برای ما در عین الرمانه و قربانیان زیادی در ضاحیه بیروت به همراه داشت.

جعجع درباره نگرانی از باز شدن یک پرونده علیه وی توسط دستگاه قضایی لبنان تاکید کرد: دوران قیمومیت بر لبنان به پایان رسیده است و ما هرگز اجازه نمی دهیم آن روزها برگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سمیر جعجع به احضار توسط دادگاه نظامی لبنان

واکنش سمیر جعجع به احضار توسط دادگاه نظامی لبنان