مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 06:452021-10-22بين الملل

تل آویو در پی ساخت 3 هزار واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری


منابع عبری زبان خبر دادند که کابینه رژیم صهیونیستی هفته آینده قصد دارد ساخت بیش از 3000 واحد صهیونیست نشین جدید در کرانه باختری را تایید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه صهیونیستی کان گزارش داد که تل آویو، هفته  آینده، درصدد تصویب طرح ساخت بیش از 3000 واحد صهیونیست نشین جدید در کرانه باختری اشغالی است.

روزنامه تصویب کند به طور دقیق 3144 واحد است و این طرح از طریق شورای موسوم به سازمان دهی و ساخت وابسته به اداره مدنی یکی از بازوهای اجرایی رژیم صهیونیستی عملی خواهد شد.

کان خاطرنشان کرد که قرار بوده این تصمیم بیش از دو ماه پیش به تصویب برسد؛ اما اعتصاب کارکنان اداره مدنی مانع این امر شده است.

این شبکه صهیونیستی همچنین خبر داد که در مقابل، شورای سازمان دهی  اجازه ساخت 1303 خانه و واحد مسکونی در منطقه ج کرانه باختری را به فلسطینیان خواهد داد.

کان اضافه کرد که در صورت تصویب این طرح، این اولین طرح شهرک سازی خواهد بود که پس از روی کار آمدن کابینه نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی اجرایی می شود.

این گزارش در حالی منتشر شده است که منابع عبری زبان اخیرا خبر دادند تل آویو قصد احداث واحد های صهیونیست نشین جدیدی را نیز در جولان اشغالی سوریه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تل آویو در پی ساخت 3 هزار واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری

تل آویو در پی ساخت 3 هزار واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری