مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 مهر 1400 ساعت 05:452021-10-22سياسي

آقای ضرغامی شما وزیر میراث فرهنگی هستید نه کشاورزی


انجمن فرهنگی افراز در نامه سرگشاده ای به عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به سخنان او درباره «حریم تاریخی پاسارگاد» واکنش نشان داد و نکاتی را یادآور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصر ایران متن نامه از این قرار است: آن گونه که در خبرگزاری تسنیم آمده شما در شورای اداری استان فارس در عین آن که اشاره کردید فارس به نسبت وضعیت های نسبی فوق العاده ای که در امر گردشگری و میراث فرهنگی دارد، بسیار دچار عقب ماندگی است ، گفتید همه جای استان در خصوص ساخت وساز در بخش حریم ها دچار مشکل است.

امروز مردم پاسارگاد به دلیل مقبره کوروش نمی توانند کشاورزی کنند، چاه بزنند، باید این مشکلات برطرف شود و قوانین حریم ها مقداری انقباض پیدا کند .

از این رو، خواهشمندیم اگر در این باره خبرنگار محترم آن خبرگزاری ( که از شما تنها با عنوان وزیر گردشگری یاد کرده) در انتقال سخن تان اشتباهی کرده نسبت به تصحیحش اقدام کنید و اگر چنین نبوده خوشحال خواهیم شد که زین پس دو نکته ی زیر را مد نظر قرار دهید: 1.

حریم ها مهم ترین مؤلفه ی ثبت یک بنای تاریخی هستند که سبب نمایان ماندن یک اثر و باقی ماندن فضای اصیل تاریخی اش می شوند و بی توجهی به آنها و فضا دادن به ساخت وسازها در درون شهر یا کشاورزی در بیرون شهر، دیر یا زود و به دلایل مختلف، آثار را از میا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ضرغامی شما وزیر میراث فرهنگی هستید نه کشاورزی

آقای ضرغامی شما وزیر میراث فرهنگی هستید نه کشاورزی