مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 18:302021-10-21اجتماعي

ورزش یکی از مؤلفه های تأثیرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی است


ورزش یکی از مؤلفه های تأثیرگذار در کاهش جراِئم و آسیب های اجتماعی است.

- ، سردار محمدیان عصر پنجشنبه در دیدار با رییس اداره ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اهمیت ورزش در جامعه امروزی آن را یکی از مؤلفه های تأثیر گذار در کاهش آسیب های اجتماعی دانست.

وی بیان کرد: پلیس مقتدر همواره مهربانانه از ورزش جوانان در عرصه های مختلف حمایت کرده است و به هیچ وجه مخالف شادی و نشاط جوانان نیست، اما خط قرمز پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه است و با مخلان نظم و امنیت برخورد می کند.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: امروزه آن چیزی که پلیس به دنبال آن است جامعه محوری و مردم محوری است و می دانیم که سلامت و امنیت به یکدیگر گره خورده و اگر بخواهیم جامعه ای شاد و عاری از آسیب های اجتماعی داشته باشیم ضرورت دارد با سوق دادن جوانان به سمت تفریح سالم و ورزش و ایجاد فضاهای ورزشی باید به سمت جامعه ای پویا حرکت کنیم.

مجتبی جان علی، رییس اداره ورزش و جوانان نیز ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از پلیس مقتدر و مهربان بر لزوم همکاری بیش تر با پلیس در زمینه های مختلف تاکید کرد.

درپایان این مراسم جان علی، رییس اداره ورزش و جوانان با اهدای لوح و هدایایی از فرمانده انتظامی استان البرز و مجموعه همکاران تقدیر و تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش یکی از مؤلفه های تأثیرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی است

ورزش یکی از مؤلفه های تأثیرگذار در کاهش آسیب های اجتماعی است