مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 18:302021-10-21اقتصادي

وزیر راه: پرداخت تسهیلات مسکن تا 400 میلیون تومان به گروه های مختلف و دهک های جامعه


قاسمی از پرداخت تسهیلات مسکن تا 400 میلیون تومان به گروه های مختلف و دهک های جامعه خبر داد و افزود: پرداخت این تسهیلات برای دهک های پایین با نرخ سود پنج و هفت درصد خواهد بود.

- قاسمی از پرداخت تسهیلات مسکن تا 400 میلیون تومان به گروه های مختلف و دهک های جامعه خبر داد و افزود: پرداخت این تسهیلات برای دهک های پایین با نرخ سود پنج و هفت درصد خواهد بود.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در قالب طرح جهش تولید مسکن واحدهای مسکونی مازاد تولید نمی کنیم بلکه تقاضامحور این کار را انجام می دهیم.

رستم قاسمی 29 مهر در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار کرد: سفر رییس جمهور با همراهی وزرا با هدف بررسی مشکلات و کاستی های استان ها انجام می شود که ما نیز قبل از ورود رییس جمهور با حضور در استان اردبیل در بخش های زیرساختی به ویژه جاده، راه آهن، فرودگاه و مسکن تلاش می کنیم تا خواسته ها و مطالبات مردم استان را به گوش هیئت دولت برسانیم.

وی تصریح کرد: در حوزه مسکن دولت اقدامات خوبی را در قالب طرح جهش تولید مسکن آغاز کرده تا با ابلاغ این مصوبه از سوی مجلس ما بتوانیم افراد واقعی را که نیاز به مسکن دارند، شناسایی و آنها را در چهار سال صاحب خانه کنیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال اول با آغاز عملیات احداث دو میلیون واحد مسکن کار را شروع می کنیم چرا که دو سال احداث این واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر راه: پرداخت تسهیلات مسکن تا 400 میلیون تومان به گروه های مختلف و دهک های جامعه

وزیر راه: پرداخت تسهیلات مسکن تا 400 میلیون تومان به گروه های مختلف و دهک های جامعه