مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:552021-10-21سياسي

لزوم توسعه گردشگری سلامت با استفاده از ظرفیت های سرعین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در اردبیل، سیدعزت الله ضرغامی ظهر امروز در سفر به استان اردبیل با بیان این که حوزه گردشگری در استان اردبیل باید تقویت شود، اظهار کرد: وجود آبگرم های سرعین نقطه قوت در توسعه گردشگری سلامت، تندرستی و جذب گردشگر است که باید در این حوزه سرمایه گذاری کرد.

وی افزود: گردشگری امروز اردبیل به هیچ وجه شایسته این استان نیست و باید از ظرفیت مناظر طبیعی و طبیعت استثنایی به خصوص بخش گردشگری به نحوه احسن بهره برد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضمن اشاره به مشکلات ایجاد شده ولی به لحاظ اینکه راه دسترسی مناسبی ندارد گردشگران و مسافران دچار مشکل می شوند و برای حل این مشکل باید دسترسی را زیاد کنیم.

ضرغامی بیان کرد: در سطح کشور 100 چشمه آبگرم شناسایی شده که برای شناخته شدن آن ها تلاش خواهیم کرد ولی در حال حاضر چون سرعین به عنوان یک منطقه گردشگری حوزه سلامت مطرح است، باید از ظرفیت این شهر بهره ببریم.

حدف بروکراسی های عجیب وزارت میراث فرهنگی در دستور کار است وی تصریح کرد: در سال های اخیر وجود بروکراسی های عجیب و غریب در وزارت میراث فرهنگی و همچنین سطح کشور مانع سرمایه گذاری بخش خصوصی شده است که حذف این بروکراسی ها در دستور کار وزارت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه گردشگری سلامت با استفاده از ظرفیت های سرعین

لزوم توسعه گردشگری سلامت با استفاده از ظرفیت های سرعین