مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-21سياسي

انتخابات در عراق نشان دهنده رشد فکری و فرهنگ عمیق و غنی ملت عراق است


مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل با عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق دیدار و در خصوص مسائل منطقه ای و جهان اسلام گفت وگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل ضمن خوشامدگویی، عراق را کشور دوست و برادر خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار دولت و ملت عراق خواهند ماند و ما روابط عمیق و تاریخی با یکدیگر داریم و در دنیا کمتر دو ملتی پیدا می شود که این مقدار اشتراکات بی نظیر داشته باشند و راهپیمایی اربعین نمونه ای از این همکاری ها و تعاملات است.

ولایتی افزود: نقش افراد برجسته و باتجربه ای مانند شما بسیار ارزشمند است و ان شاءالله اقدامات اساسی به نفع ملت عراق انجام خواهد شد.

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران آمادگی ارائه کمک و همکاری را با دولت و ملت عراق دارد و خوشبختانه در حوزه دانشگاهی هم اقدامات مثبتی انجام شده که با قوت ادامه خواهد داشت.

وی به انتخابات اخیر در عراق هم اشاره کرد و گفت: انتخابات در عراق نشان دهنده رشد فکری و فرهنگ عمیق و غنی ملت عراق است و ان شاءالله نتیجه آن بتواند مسیر رشد و توسعه کشور را بیش از پیش فراهم نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در عراق نشان دهنده رشد فکری و فرهنگ عمیق و غنی ملت عراق است

انتخابات در عراق نشان دهنده رشد فکری و فرهنگ عمیق و غنی ملت عراق است