مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 11:152021-10-21اقتصادي

چه تعداد از بانکی های سمنان به کرونا مبتلا شدند؟/ کمبود نیرو معضل بزرگ بانک ها


دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک های استان سمنان از ابتلای 80درصد کارکنان بانک های این استان به کووید19 در دوران این همه گیری خبر داد و گفت: با وجود خطر ابتلا به این ویروس بانک ها در تمام این ماه ها به ارائه خدمت به مردم استان پرداختند.

- ایسنا/سمنان دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک های استان سمنان از ابتلای 80درصد کارکنان بانک های این استان به کووید19 در دوران این همه گیری خبر داد و گفت: با وجود خطر ابتلا به این ویروس بانک ها در تمام این ماه ها به ارائه خدمت به مردم استان پرداختند.

سیدمحمد شادمهر در این کمیسون که با حضور مدیران دیگر بانک های استان برگزار شد اظهار کرد: 16 بانک از 31 بانک استان در کمیسیون هماهنگی امور بانکهای استان عضو هستند.

وی با بیان اینکه 272 شعبه بانک های عضو کمیسیون هماهنگی امور بانکهای استان در استان مستقر و در حال فعالیت هستند ادامه داد: 2هزار و 670 نفر، مجموع پرسنل بانکهای عضو شورای هماهنگی بانکهای استان هستند.

شادمهر با بیان اینکه کمیسیون هماهنگی امور بانکهای استان نقش موثری در صنعت، کشاورزی و تولید کشور داشته است افزود: استان سمنان رتبه هفتم شاخص مصارف نسبت به منابع را در کشور به خود اختصاص داده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور بانک های استان سمنان از واکسینه شدن کلیه پرسنل بانکی استان در برابر ویروس کرونا خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه تعداد از بانکی های سمنان به کرونا مبتلا شدند؟/ کمبود نیرو معضل بزرگ بانک ها

چه تعداد از بانکی های سمنان به کرونا مبتلا شدند؟/ کمبود نیرو معضل بزرگ بانک ها