مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:352021-10-21ورزشي

درخواست فدراسیون فوتبال از مجلس برای تایید مصوبه دولت در مورد اساسنامه


عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد لایحه دولت برای اصلاح اساسنامه فدراسیون ها به خصوص این فدراسیون را تصویب کند.

- عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال از مجلس شورای اسلامی درخواست کرد لایحه دولت برای اصلاح اساسنامه فدراسیون ها به خصوص این فدراسیون را تصویب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمدرضا براتی، عضو هیات رییسه و رییس کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال پیرامون آخرین وضعیت اساسنامه فدراسیون اظهار کرد: تصویب اساسنامه فدراسیون در صلاحیت مجمع عمومی فدراسیون بوده است که این کار در سال گذشته انجام شد و به تایید فیفا هم رسید، اما در عین حال و برابر توافقی که بین فیفا و معاون وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت مقرر شد تا به موجب اصلاحاتی که در مقررات ملی ورزش صورت می گیرد، شرایطی فراهم شود که ماده یک اساسنامه عملا و در اجرا با مشکلی مواجه نشود.

براتی ادامه داد: خوشبختانه هیات دولت ماده واحده ای را در خصوص فدراسیون ها مصوب کرد که به موجب آن عملا فدراسیون های ورزشی از شمول قانون فهرست نهادهای عمومی غیردولتی خارج می شوند و هم اکنون این مصوبه دولت در اختیار مجلس شورای اسلامی است تا انشاالله بعد از طی شدن فرآیند قانونی در صحن مجلس به رای گذاشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فدراسیون فوتبال از مجلس برای تایید مصوبه دولت در مورد اساسنامه

درخواست فدراسیون فوتبال از مجلس برای تایید مصوبه دولت در مورد اساسنامه