مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 10:152021-10-21فرهنگي

طرحی برای صدسالگی ابراهیم گلستان


بهزاد خورشیدی، هنرمند حوزه گرافیک که به واسطه طراحی پوسترهای «روز شیطان» و «روزهای خوب زندگی» شناخته شده، به تازگی پوستری را برای ابراهیم گلستان طراحی کرده است.

- بهزاد خورشیدی، هنرمند حوزه گرافیک که به واسطه طراحی پوسترهای روز شیطان و روزهای خوب زندگی شناخته شده، به تازگی پوستری را برای ابراهیم گلستان طراحی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این هنرمند در توضیح این پوستر چنین نوشته است: بسیاری از هم نسلان ابراهیم گلستان سال ها و بلکه دهه هاست خرقه تهی کرده اند؛ و به اصطلاح سپر انداخته اند اما او اینک در آستانه صدسالگی اش با زندگی مدارا کرده است و به گاه جنگیده است و در آن سوی جغرافیای جهان، در مسند دانای کل، کارنامه فرهنگی خود و معاصرانش را مرور می کند: همدل با خویش و بیگانه با دیگران.

این که آرای شخصی گلستان درباره شخصیت ها و مسائل مختلف، برخی را خوش نمی آید و انبوهی را برماند، پذیرفته یا رد شود، دیگر روزگاری است همگان او را با این خلق و خو می شناسند.

روایت او سرگذشت یک دوران است؛ دورانی سپری شده ولی ماندگار.

در جریان نوشته ها و گفت وگوهایش بر زوایای تاریک برخی قضایا و رخدادهای تاریخی و فرهنگی و سینمایی سده اخیر تلنگری می زند و خرده روایت هایی شنیدنی بر کلامش روان می شود که در جای خود اهمیتی انکارناشدنی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرحی برای صدسالگی ابراهیم گلستان

طرحی برای صدسالگی ابراهیم گلستان