مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:502021-10-21سياسي

رسالت دانشجویان نخبه، تکمیل کاستی ها است


حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به اینکه استعداد بیشتر، شکر عملی بیشتر را می طلبد، به نخبگان گفت: رسالت شما این است که نبوغتان را در عمل نشان دهید و هر جا ضعف و کاستی وجود دارد به جای توجیه یا تضعیف، - ایسنا/خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با اشاره به اینکه استعداد بیشتر، شکر عملی بیشتر را می طلبد، به نخبگان گفت: رسالت شما این است که نبوغتان را در عمل نشان دهید و هر جا ضعف و کاستی وجود دارد به جای توجیه یا تضعیف، آن را تکمیل کنید.

حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی، شب گذشته در جمع رتبه های برتر آزمون سراسری که در قالب رویداد آینده روشن در مجتمع سپید مشهد برگزار شد، اظهار کرد: انسان نیز همچون یک معدن برای بهره برداری بهینه از وجود خود باید پنج مرحله کشف، استخراج، ذوب، قطعه سازی و مونتاژ را طی کند.

وی در توضیح مرحله نخست تصریح کرد: قرآن کریم می فرماید ای انسان خود را کشف کن؛ تو یک موجود استثنایی هستی این در حالی است که بسیاری از ما ارزش خود را نمی دانیم و گاها خود را به بهایی اندک می فروشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان اینکه سرمایه واقعی هر انسانی این است که هر کار انجام می دهد برای رضای خدا باشد، افزود: برای شما دانشجویان، درس خواندن برای خدا یعنی نیت و هدفتان خالص برای خدا باشد و با خدا معامله کنید؛ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسالت دانشجویان نخبه، تکمیل کاستی ها است

رسالت دانشجویان نخبه، تکمیل کاستی ها است