مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 08:052021-10-21اجتماعي

هشدار سرمای شدید در استان سمنان/ کشاورزان گوش به زنگ باشند


مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان خبر داد و گفت: با ورود جبهه هوای سرد دمای هوا در استان کاهش قابل توجه پیدا خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی خداداد صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان از بروز هشدار زرد هواشناسی و احتمال کولاک و بارش ها در سراسر استان طی روزهای آتی خبر داد و بیان کرد: کشاورزان و باغداران باید گوش به زنگ باشند تا اقدامات مرتبط با سرمازدگی را صورت دهند.

وی با بیان اینکه طی روزهای آتی افت دمای هوا در سطح استان سمنان را شاهد خواهیم بود، ابراز کرد: دمای هوای استان بین پنج تا 10 درجه کاهش پیدا خواهد کرد که بسته به محیط و منطقه این فاکتور، متغیر نیز خواهد بود.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به امکان کولاک شدید و بارش برف به خصوص در گردنه ها و ارتفاعات استان، توضیح داد: آمادگی لازم برای محورهای کوهستانی وجود دارد و هشدار برای تمام دستگاه های اجرایی و خدمت رسان ارسال شده است اما از مردم می خواهیم تا با عدم تردد در محورهای کوهستانی همکاری لازم را با تیم های امدادی داشته باشند.

خداداد با بیان اینکه هواشناسی استان سمنان آخر هفته ای سرد با کاهش دمای هوا حتی تا صفر را پیش بینی کرده است، گفت: این شرایط نشان از یخ بستگی و کولاک به خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار سرمای شدید در استان سمنان/ کشاورزان گوش به زنگ باشند

هشدار سرمای شدید در استان سمنان/ کشاورزان گوش به زنگ باشند