مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 07:152021-10-21دانش

برنامه های دانشگاه امیرکبیر برای ترم جدید/ تلاش می کنیم امتحانات حضوری برگزار شود


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تلاش ما بر این است که امتحانات به صورت حضوری برگزار شود؛ ولو اینکه بازه زمانی امتحانات طولانی تر شود.

- سید حسن قدسی پور در گفتگو با به دلیل عدم حضور دانشجویان در دانشگاه مقداری صدمه دیده است و تمام تلاش ما بر این است که با مهیا شدن شرایط، دانشجویان در تمامی مقاطع در دانشگاه حضور پیدا کنند.

سرپرست دانشگاه امیرکبیر با اشاره به اینکه بر برگزاری امتحانات به صورت حضوری بسیار تاکید و تمرکز داریم، خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که امتحانات به صورت حضوری برگزار شود ولو اینکه بازه زمانی امتحانات طولانی تر شود.

وی ادامه داد: در حال بررسی پیشنهادها برای بازگشایی حضوری از آبان ماه هستیم ولی هنوز به راه حل واحدی نرسیده ایم؛ به طور مثال حضور دانشجویان در دانشگاه را منوط به کارت واکسیناسیون بدانیم، با توجه به اینکه عده ای واکسن نزده اند، مجبور می شویم کلاس مجازی برای این دانشجویان برگزار کنیم اما امکان اینکه کلاس ها هم حضوری برگزار شود هم مجازی وجود ندارد و یا شرایط را سخت می کند.

قدسی پور اولویت دیگر دانشگاه را تمرکز بر پروژه های ارتباط با صنعت عنوان کرد و افزود: در نظر داریم در تعامل با دستگاه ها، پروژه های قوی در ارتباط با صنعت را کلید بزنیم و سایر پروژه های بر زمین مانده را پیگیری و به اتمام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دانشگاه امیرکبیر برای ترم جدید/ تلاش می کنیم امتحانات حضوری برگزار شود

برنامه های دانشگاه امیرکبیر برای ترم جدید/ تلاش می کنیم امتحانات حضوری برگزار شود