مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:152021-10-21اقتصادي

بنیاد علوی در مسیر محرومیت زدایی از «درمیان»/ هزینه کرد 32 میلیاردی


مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی شهرستان درمیان گفت: قرارداهای مختلفی در راستای مشارکت در اجرای طرح های زیرساختی شهرستان درمیان با دستگاه های متولی منعقد شده که تحولی خوبی در شهرستان مرزی درمیان رخ خواهد داد.

- حجت الاسلام سعید پورمهدوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در درمیان، اظهار داشت: قرارداهای مختلفی در راستای مشارکت در اجرای طرح های زیرساختی شهرستان درمیان با دستگاه های متولی منعقد شده که تحولی چمن مصنوعی با مشارکت و همراهی ورزش و جوانان و سرمایه گذاری 6.

5 میلیارد تومانی بنیاد علوی، توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی و ساخت 18 کلاس درس در قهستان، طبس مسینا و روستای بورنگ با مشارکت نوسازی مدارس به ارزش 4 میلیارد تومان از جمله این پروژه ها است.

بازسازی 10 رشته قنات پورمهدوی در درمیان با بیان اینکه تا پایان امسال نیز 9 میلیارد تومان اعتبار برای شهرهای قهستان، گزیک، طبس مسینا و اسدیه جهت ارائه خدمات شهری در نظر گرفته شده است، گفت: همچنین بازسازی 10 رشته قنات با همکاری بسیج سازندگی و با اعتباری بالغ بر 1.

5 میلیارد تومان در شهرستان درمیان در حال اجرا و اتمام است.

وی خرید لوله جهت اصلاح شبکه توزیع آب در روستاهای خونیکسار، آنیک، تخته جان، گیت و شهرهای طبس مسینا، گزیک، قهستان و اسدیه، ساخت کتابخانه روستای نوغاب با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی در مسیر محرومیت زدایی از «درمیان»/ هزینه کرد 32 میلیاردی

بنیاد علوی در مسیر محرومیت زدایی از «درمیان»/ هزینه کرد 32 میلیاردی