مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 05:002021-10-21حوادث

مرد متوهم مدعی شذ 26 زن و دختر را در تهران کشته


مرد جوانی که مدعی بود 26 قتل مرتکب شده پس از تحقیقات و گزارش پزشکی قانونی مشخص شد تحت تأثیر مواد مخدر چنین ادعایی را مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه ایران، چندی پیش مأموران گشت پلیس در فلکه دوم صادقیه، حین گشتزنی به مرد جوانی که ظاهر نامناسبی داشت و به نظر می رسید که به مواد مخدر اعتیاد دارد، مظنون شدند که در همان پرسش و پاسخ های اولیه وی خودش را بابک معرفی کرد و با طرح ادعایی عنوان کرد که تاکنون 26 زن و دختر را به قتل رسانده است! به دنبال طرح این ادعا موضوع به بازپرس محمد وهابی اعلام شد و بازپرس جنایی دستور بازداشتش را صادر کرد.

در ادامه رسیدگی به پرونده وقتی بابک در مقابل بازپرس جنایی قرار گرفت، بار دیگر ادعایش را تکرار کرد و گفت: من به همراه دو نفر از دوستانم سوار بر خودرو در خیابان ها پرسه می زدیم و با دیدن زن ها و دختران جوانی که به انتظار خودرو بودند، آنها را سوار کرده و به خارج از تهران می بردیم و بعد از آزار و اذیت آنها، دوستانم از من می خواستند که آنها را بکشم.

من هم به دستور دوستانم یا قربانیان را خفه می کردم یا با ضربه زدن به وسیله یک جسم سخت آنها را می کشتم و بعد هم اجسادشان را آتش می زدم.

پس از اظهارات متهم به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت وی برای تحقیقات بیشتر به اداره دهم پلیس آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد متوهم مدعی شذ 26 زن و دختر را در تهران کشته

مرد متوهم مدعی شذ 26 زن و دختر را در تهران کشته