مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 مهر 1400 ساعت 04:452021-10-21سياسي

امنیت کشور براحتی به دست نیامده است


پیشمرگ های کُرد در عملیات ها نقش کلیدی داشتند.

- ایسنا/زنجان یک فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: پیشمرگ های کُرد در عملیات ها نقش کلیدی داشتند.

سردار محمود عباسی شامگاه روز گذشته (28مهرماه) در سومین یادواره فرماندهان و 800 شهید غرب و شمالغرب استان زنجان و در راستای کنگره 3535 شهید استان زنجان، ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص)، اظهار کرد: پیشمرگ های کرد نقش بی بدیلی در پاک سازی کردستان بعد از انقلاب داشتند.

پیشمرگ های کُرد بعد از انقلاب و با توجه به آشنایی که از مناطق جغرافیایی منطقه داشتند کمک های زیادی در پاک سازی مناطق کردستان از وجود ضدانقلاب ها کردند.

وی افزود: پیشمرگ های کُرد از تاکتیک عناصر تجزیه طلب ضدانقلاب ها در آن دوران آشنا بودند و در عملیات ها به عنوان راهنما نقش اصلی را داشتند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه پیشمرگ های کُرد در عملیات ها نقش کلیدی داشتند، تصریح کرد: این افراد در آن دوران ثابت کردند که هیچ مخالفتی با انقلاب ندارند و همواره در دفاع از انقلاب در صحنه هستند.

یک عده افراد جاسوس و دست نشانده کشورهای بیگانه بودند که اسلحه به دست گرفته بودند و به نام کُردها مردم را قتل عام می کردند.

عباسی با اشاره به اینکه کُردها از انقلاب دفاع کردند و در حال حاضر هم از این انقلاب دفاع می کنند، ادامه داد: 50 درصد امنیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت کشور براحتی به دست نیامده است

امنیت کشور براحتی به دست نیامده است