مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 23:452021-10-20بين الملل

رکوردزنی دولت بایدن در بازداشت هزاران مهاجر در مرزهای آمریکا


گزارش رسانه های آمریکایی از افزایش بازداشت های مرزی ایالات متحده پس از روی کار آمدن «جو بایدن» رییس جمهور این کشور حکایت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، داده های جدید نشان می دهد که با روی کار آمدن جو بایدن رییس جمهور آمریکا، شمار بازداشتی ها در مرزهای جنوبی این کشور افزایش یافته و با رسیدن به حد نصاب جدید، بیش از 1.

7 میلیون مهاجر از سوی نیروهای مرزبانی آمریکا دستگیر شده اند.

به نوشته خبرگزاری آناتولی بر اساس داده های روزنامه واشنگتن پست، در ماه های پس از روی کار آمدن رییس جمهور آمریکا، میزان بازداشت های مرزی افزایش چشمگیری یافت و اوج بازداشت ها در ماه های جولای و آگوست بود.

بر اساس این گزارش، بایدن با وعده تغییر سیاست های مهاجرتی و متوقف ساختن سریع دیوار مرزی سفارش دونالد ترامپ  رییس جمهور سابق آمریکا در امتداد مرز مکزیک به محدودیت های اعمال شده برای ادعاهای پناهندگان پایان داد و تعداد کسانی که می توانند اسکان داده شوند، وارد میدان شد.

بایدن کامالا هریس معاون رییس جمهور را موظف کرد تا علل اصلی مهاجرت از آمریکای لاتین، به ویژه از منطقه معروف به مثلث شمالی - السالوادور، گواتمالا و هندوراس را بررسی کند، اما به نظر می رسد این تلاش به نتایج ملموس کمی منجر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکوردزنی دولت بایدن در بازداشت هزاران مهاجر در مرزهای آمریکا

رکوردزنی دولت بایدن در بازداشت هزاران مهاجر در مرزهای آمریکا