مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 21:402021-10-20اقتصادي

تشدید گشت های سیار بازرسان در بازار


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از شدت گرفتن گشت های سیار بازرسان در بازار خبر داد و گفت: این بازرسی ها در بخش های مختلف عرضه کالا صورت می گیرد.

- رضا مظفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای رصد بازار گشت مشترک روزانه با همکاری را رصد کرده و در صورت مشاهده تخلف با خاطیان برخورد می کنند.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات 6 ماهه این اداره کل در حوزه بازرسی ارائه کرد و افزود: در این مدت 249 اکیپ شامل یک هزار و 106 خودرو بازرسی از بازار را انجام دادند که در جریان همین بازرسی ها یک انبار که اقدام به ثبت کالا در سامانه مربوط نکرده بود، تا ارائه مدارک مربوط پلمب شد.

مظفری با اشاره به اینکه مبلغ محکومیت واحدهای صنفی یک میلیارد و 200 میلیون ریال بوده است، گفت: در همین راستا 828 واحد متخلف شناخته شده و واحدهای بدون تخلف نیز 155 مورد بوده و 133 تذکر نیز به سایر واحدها داده شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین تعداد پرونده های وارده در این مدت را 2 هزار و 29 فقره در حوزه کالا و خدمات اعلام کرد و گفت: میزان محکومیت در این بخش 185 میلیارد و 500 میلیون ریال بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین تعداد پرونده های وارده در حوزه بهداشت و درمان را 187 فقره اعلام کرد و افزود: میزان محکومیت در این بخش هم 359 میلیون ریال بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید گشت های سیار بازرسان در بازار

تشدید گشت های سیار بازرسان در بازار