مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 19:052021-10-20بين الملل

برپایی چادرهای تحصن به استان های مختلف عراق رسید


دامنه اعتراضات به نتایج انتخابات پارلمانی عراق که طی چند روز گذشته محدود به تظاهرات پراکنده بود، امروز (چهارشنبه) در استان های مختلف کشور گسترش یافت و معترضان چادرهای تحصن برپا کرده اند.

- دامنه اعتراضات به نتایج انتخابات پارلمانی عراق که طی چند روز گذشته محدود به تظاهرات پراکنده بود، امروز (چهارشنبه) در استان های مختلف کشور گسترش یافت و معترضان چادرهای تحصن برپا کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معترضان خشمگین از نتایج انتخابات پارلمانی، به نصب اولین چادر تحصن مقابل دفتر کمیسیون انتخابات در شهر السماوه مرکز استان المثنی اقدام کرده و با سردادن شعارهایی خواستار بازشماری و شمارش دستی همه آرای مردم شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفق نیوز، اعتراضات مشابه در استان ذی قار هم تکرار شد؛ جایی که معترضان مقابل دفتر کمیسیون انتخابات چادرهای تحصن برپا کرده و خواستار بازشماری و شمارش دستی نتایج انتخابات شدند.

معترضان در استان بصره نیز این نوع از اعتراضات را به نمایش گذاشتند و با تحصن مقابل دفتر کمیسیون انتخابات، درخواست های مشابهی را مطرح کردند.

شفق نیوز در ادامه گزارش خود نوشت: با این حال، روز چهارشنبه بیشترین فشار روی بغداد بود که شاهد نصب تعداد زیادی از چادرهای تحصن مقابل ورودی های منطقه سبز بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی چادرهای تحصن به استان های مختلف عراق رسید

برپایی چادرهای تحصن به استان های مختلف عراق رسید