مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 15:102021-10-20اجتماعي

ملاک مدارس برای بازگشایی مصوبات ستاد ملی کرونا است


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه ملاک عمل برای بازگشایی مدارس، الگوی ابلاغی و مصوبات ستاد ملی کرونا است، گفت: هیچ تغییری در الگوی ابلاغی انجام نشده است و مدارس باید با تکمیل فرم ها و اخذ مجوز از شهرستان و منطقه، - برای بازگشایی آمادگی کامل داشته باشند.

رشید قربانی امروز چهارشنبه در نشست سالانه کارشناسان تربیت بدنی و سلامت استان که به صورت حضوری در باشگاه فرهنگیان سنندج برگزار و مدیران و روسا و معاونین پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه نیز به صورت ویدئو کنفرانس در این نشست حضور داشتند، با تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد ( ص ) از زحمات کلیه دست اندرکاران در بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید تشکر کرد.

وی با اشاره به دستاوردهای آموزش و پرورش کردستان و نتایج حضور دانش آموزان استان در المپیاد ها، مسابقات و رقابت های مختلف، گفت: علیرغم محدودیت های موجود و چالش های پیش رو، عملکرد استان و موفقیت دانش آموزان قابل توجه بوده، که امیدواریم با تلاش های شبانه روزی، همراهی و همدلی فرهنگیان، موقعیت استان حفظ و همچنان در کسب موفقیت پیشتاز باشیم.

قربانی در ادامه به رویکرد های وزارت آموزش و پرورش در خصوص بازگشایی مدارس از آبان ماه نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه هیچ تغی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملاک مدارس برای بازگشایی مصوبات ستاد ملی کرونا است

ملاک مدارس برای بازگشایی مصوبات ستاد ملی کرونا است