مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-20بين الملل

مخبر: کمبود واکسن در کشور وجود ندارد


معاون اول رییس جمهوری به میزان بالای واکسیناسیون در کشور در هفته های اخیر اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه با سرعت گرفتن واردات واکسن و همچنین تولیدات داخلی، - کمبود واکسن در کشور وجود ندارد.

معاون اول رییس جمهوری به میزان بالای واکسیناسیون در کشور در هفته های اخیر اشاره و تاکید کرد: خوشبختانه با سرعت گرفتن واردات واکسن و همچنین تولیدات داخلی، کمبود واکسن در کشور وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهوری، محمد مخبر در جلسه کمیته تخصصی کرونا که بعد از ظهر امروز چهارشنبه به ریاست وی برگزار شد، پس از استماع گزارشی از میزان واکسیناسیون دانش آموزان در کشور از تلاش های وزارت آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه قدردانی و تأکید کرد: باید با مشارکت جدی مدارس و دانشگاه ها در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی زمینه بازگشایی مراکز آموزشی در کشور فراهم شود.

معاون اول رییس جمهوری همچنین به میزان بالای واکسیناسیون در کشور در هفته های اخیر اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه با سرعت گرفتن واردات واکسن و همچنین تولیدات داخلی، کمبود واکسن در کشور وجود ندارد.

در این جلسه که رییس دفتر رییس جمهوری، وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و نمایندگان برخی از دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: کمبود واکسن در کشور وجود ندارد

مخبر: کمبود واکسن در کشور وجود ندارد