مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:202021-10-20اقتصادي

فعالیت 12 پالایشگاه گاز در عسلویه/ 2 مجتمع گاز دیگر اضافه می شود


معاون وزیر نفت با بیان اینکه از 13 پالایشگاه مجتمع گازی پارس جنوبی، 12 پالایشگاه آن در حال بهره برداری است گفت: روزانه بیش از 560 میلیون مترمکعب گاز از پالایشگاه های پارس جنوبی تولید و به شبکه سراسری منتقل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان عسلویه، مجید چگنی امروز در نشست با مسؤولان مجتمع از پالایشگاه های مجتمع گاز پارس جنوبی 80 میلیون مترمکعب است.

چگنی با بیان اینکه کشور وابسته به انرژی پاک گاز است افزود: نتایج تلاش های کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی کاملاً در زندگی مردم در تأمین گاز مشهود است بنابراین وقتی انسان بتواند دست رنج کار خود را ببیند، احساس می کند سرمایه بی بدیل عمرش به هدر نرفته است.

وی با قدردانی از خدمات و زحمات کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: محرومیت های کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی و خانواده های آنان با هیچ معیار مادی جبران شدنی نیست بنابر این حل مشکلات خانواده های کارکنان در مناطق عملیاتی یک وظیفه است و از همه توان و بضاعت خود برای حل مسائل آنان استفاده می شود.

مدیرعامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی هم با گرامیداشت سالگرد تأسیس این مجتمع گازی به نقش آن در تأمین گاز کشور پرداخت و بیان کرد: پالایشگاه های گازی پارس جنوبی در سایت های عسلویه و کنگان مستقر است که روزانه افزون بر 560 میلیون مترمکعب گاز از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 12 پالایشگاه گاز در عسلویه/ 2 مجتمع گاز دیگر اضافه می شود

فعالیت 12 پالایشگاه گاز در عسلویه/ 2 مجتمع گاز دیگر اضافه می شود