مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 14:152021-10-20اقتصادي

همکاری ایران و عراق در زمینه بیمه


در این دیدار «اسراء صالح داوود» رییس بیمه مرکزی عراق ضریب نفوذ بیمه در عراق را کمتر از یک درصد اعلام کرد و حمایت و همکاری صنعت بیمه ایران را برای بهبود وضعیت بیمه ای خواستار شد.

- در این دیدار اسراء صالح داوود رییس بیمه مرکزی عراق ضریب نفوذ بیمه در عراق را کمتر از یک درصد اعلام کرد و حمایت و همکاری صنعت بیمه ایران را برای بهبود وضعیت بیمه ای خواستار شد.

رییس کل بیمه مرکزی ایران در دیدار با همتای عراقی خود بر توسعه همکاری های بیمه ای بین دو کشور تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز چهارشنبه ایرنا از بیمه مرکزی، غلامرضا سلیمانی در دیدار با همتای عراقی خود گفت: 16 میلیارد دلار حق بیمه تولیدی در ایران نشان از توانمندی صنعت بیمه کشور است که با تقویت زیرساخت های دیجیتالی و تعامل با کشورهای منطقه افزایش خواهد یافت.

وی اظهار داشت: بار اصلی صنعت بیمه در کشور بر شانه بخش خصوصی است و حاکمیت تلاش می کند سهم فعالیت خود را در بخش بیمه های اتکایی کاهش دهد که این امر با تقویت شرکت های تخصصی بیمه اتکایی قابل دستیابی خواهد بود.

رییس شورای عالی بیمه با اشاره به ضریب بالای خسارت در بخش شخص ثالث از این رشته به عنوان پنجره آشنایی و ورود بیمه گذاران به صنعت بیمه یاد کرد و افزود: دریافت بیمه نامه شخص ثالث در ایران اجباری است و همین مساله می تواند زمینه های لازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری ایران و عراق در زمینه بیمه

همکاری ایران و عراق در زمینه بیمه