مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:452021-10-20بين الملل

روسیه؛ دومین صادر کننده تسلیحات جهان با وجود فشارهای آمریکا


معاون نخست وزیر روسیه گفت که این کشور علی رغم فشارها و تهدیدهای آمریکا در رتبه دوم صادرات محصولات نظامی به کشورهای دیگر جهان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، معاون نخست وزیر روسیه روز چهارشنبه از قرار گرفتن این کشور در رتبه دوم صادرات نظامی به کشورهای دیگر جهان علی رغم فشارها و تهدیدهای آمریکا خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری تاس یوری بوریسوف معاون نخست وزیر روسیه در سخنرانی در مجلس نمایندگان روسیه به صادرات محصولات دفاعی به ارزش سالیانه 15 میلیارد دلار اشاره کرد  گفت که این روند ادامه دارد.

بوریسوف خاطرنشان کرد: روسیه با وجود این واقعیت که شرکای اصلی آن در همکاری های نظامی و فنی تحت فشار شدید ایالات متحده هستند، روسیه در بین صادرکنندگان دفاعی در رتبه دوم قرار دارد.

سرگیی شویگو وزیر دفاع روسیه روز (سه شنبه) در دیدار با سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران گفت که روسیه آماده است تا همکاری نظامی پویا و چندجانبه با ایران را حفظ کند.

وزیر دفاع روسیه گفت: روابط ما بسیار پویا در حال توسعه و چندجانبه است که به طور واضح در مبارزه مشترک گسترده ما علیه تروریسم بین المللی نمایان است.

ما آماده هستیم تا تمام تلاش خود را برای حفظ سرعت توسعه روابط خود ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه؛ دومین صادر کننده تسلیحات جهان با وجود فشارهای آمریکا

روسیه؛ دومین صادر کننده تسلیحات جهان با وجود فشارهای آمریکا