مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 12:102021-10-20سياسي

دستور امیر کویت برای ایجاد ضوابط و شروط عفو مخالفان در خارج


امیر کویت رؤسای کابینه و پارلمان و شورای عالی قضایی را مکلف کرده تا ضوابط و شروط عفو مخالفان در خارج از کشور را پیشنهاد بدهند.

- امیر کویت رؤسای کابینه و پارلمان و شورای عالی قضایی را مکلف کرده تا ضوابط و شروط عفو مخالفان در خارج از کشور را پیشنهاد بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، محمد العبدالله، وزیر امور دفتر نواف الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت گفت: با توجه به تمایل امیر کویت برای حفظ عادات پسندیده و وحدت ملی و بعد از اطلاع یافتن از درخواست حدود 40 عضو از اعضای پارلمان و تمایلشان برای همکاری و تحقق ثبات سیاسی تصمیم گرفت که از حق خود در قانون اساسی براساس ماده 75 استفاده کند.

وی رییس پارلمان، نخست وزیر و رییس شورای عالی قضایی را مکلف کرد تا درباره ضوابط و شروط عفو برخی از کویتی هایی که در دوره های گذشته محکوم شده اند پیشنهاد خود را بدهند تا فرمان عفوشان صادر شود.

به گفته منابع تعدادی از نمایندگان مخالف سابق که درحال حاضر در ترکیه هستند در پرونده یورش به پارلمان در سال 2011 به حبس محکوم شده اند.

پرونده عفو این نمایندگان که در رأس آن ها مسلم البراک، فیصل المسلم و جمعان الحربش هستند، مسئله اصلی در مذاکره میان دولت و مخالفان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور امیر کویت برای ایجاد ضوابط و شروط عفو مخالفان در خارج

دستور امیر کویت برای ایجاد ضوابط و شروط عفو مخالفان در خارج