مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:552021-10-20پزشكي

کاهش ذخایر خون و فراخوان برای اهدای خون در سراسر کشور


سازمان انتقال خون ایران از تمامی افراد واجد شرایط اهدای خون از جمله  افرادی که دوره یک ماهه بیماری پس از کرونا را سپری کرده اند و همچنین داوطلبانی که دوره معافیت اهدای خون پس از انجام واکسیناسیون کرونا را با توجه به نوع واکسن .

- سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: سازمان انتقال خون ایران از تمامی افراد واجد شرایط اهدای خون از جمله  افرادی که دوره یک ماهه بیماری پس از کرونا را سپری کرده اند و همچنین داوطلبانی که دوره معافیت اهدای خون پس از انجام واکسیناسیون کرونا را با توجه به نوع واکسن تزریقی پشت سر گذاشته اند دعوت می کند تا به جمع اهداکنندگان خون بپیوندند و بیماران نیازمند به خون را در این روزهای حیاتی تنها نگذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بشیر حاجی بیگی - سخنگوی سازمان انتقال خون با تاکید بر این مطلب گفت: سازمان انتقال خون ایران به عنوان تنها نهاد مسئول در ایران موظف است که نیاز بیماران به خون و فرآورده های آن نظیر گلبول قرمز فشرده شده، پلاکت و پلاسما را در بیش از 970 بیمارستان و مرکز درمانی در کل کشور تامین کند.

وی ادامه داد: رشد تخت های بیمارستانی در کلان شهرها بخصوص در تهران، مشهد، شیراز و اصفهان و احداث بیمارستان های جدید در کلان شهرها و گسترش فضای بیمارستانی و بالا بودن استانداردهای بهداشتی درمانی در بخش های دولتی و خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ذخایر خون و فراخوان برای اهدای خون در سراسر کشور

کاهش ذخایر خون و فراخوان برای اهدای خون در سراسر کشور