مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 11:252021-10-20فناوري

سه نکته برای تامین امنیت گوشی های هوشمند


در دنیای دیجیتال امروزی، هر فردی یک گوشی هوشمند در دست دارد؛ افراد تمامی اطلاعات مهم شان را از اطلاعات بانکی گرفته تا عکس های شخصی در آن ذخیره می کنند.

- پس تامین امنیت این گوشی ها نیازی بسیار جدی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام مایکت، تقریبا اکثر کاربران به دنبال راهی هستند تا بتوانند امنیت گوشی های خود را بهبود دهند و اطلاعات امنیتی و خصوصی خود را از خطر هکرها حفظ کنند.

برای دستیابی به این مهم، چند اقدام ضروری مانند استفاده از اپ مدیریت پسورد، بک آپ گرفتن از گوشی و دانلود از اپ استور مرجع معتبر اندروید باید انجام شود تا ایمنی گوشی های هوشمند حفظ شود.

در ادامه، با این سه روش به طور مفصل آشنا خواهید شد؛ یک برنامه مدیریت پسورد دانلود کنید زندگی در دنیای امروز، بدون خدمات الکترونیک غیرقابل تصور است.

کاربران در هر کدام از این سرویس ها رمزعبورهای متفاوتی دارند و روز به روز تعداد این حساب های کاربری بیشتر می شود؛ پس به خاطر سپردن رمز عبور آن ها هم دشوارتر خواهد شد.

در چنین موارد، شاید بعضی از افراد غیرمتخصص تصور کنند که استفاده از یک رمز عبور یکسان برای همه حساب های خود، روش مناسبی است.

شاید با این کار افراد از خطر فراموشی رمز عبور در امان بمانند اما قطعا امنیت حساب ها کم و دسترسی به آن ها برای هکرها راحت تر می شود! به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه نکته برای تامین امنیت گوشی های هوشمند

سه نکته برای تامین امنیت گوشی های هوشمند