مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 10:452021-10-20سياسي

توهین به اعتقادات شیعه یا سنی موجب تفرقه و خوشحالی دشمنان می شود


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: توهین به اعتقادات شیعه یا سنی، از هر طرف صورت بگیرد موجب تفرقه و خوشحالی دشمنان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در همایش پرچمداران وحدت که با حضور روحانیون مریوان و سروآباد برگزار شد، اظهار کرد: مشکلات اقتصادی وجود دارد و همه ما به خاطر وطن این مشکلات را تحمل می کنیم.

وی به تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه و جدایی در بین مسلمانان و اجتماع اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام مخالفین و معاندین نظام را به حرکت های تفرقه افکنانه و ضدیت با نظام تشویق می کنند اما در برابر موافقین گارد می گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: موضوع وحدت تنها در رابطه با دین و مذهب شیعه و سنی نیست بلکه در همه موارد باید در جامعه وحدت و همدلی داشته باشد.

وی با بیان اینکه وحدت اجتماعی، قومیت ها و سلایق مختلف است، گفت: ما در هر قوم و اندیشه سیاسی حق نداریم بر طبل تفرقه بکوبیم چرا که این کار انسجام جامعه را به هم می زند.

وی عنوان کرد: امروز اگر تمام کارهای ما درست باشد باز هم آنها ساز مخالفت می زنند برای دشمنان اسلام و نظام، شیعه و سنی فرقی ندارد و توهین به مقدسات و اعتقادات را ابزاری برای ایجاد تفرقه کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین به اعتقادات شیعه یا سنی موجب تفرقه و خوشحالی دشمنان می شود

توهین به اعتقادات شیعه یا سنی موجب تفرقه و خوشحالی دشمنان می شود