مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 09:502021-10-20فناوري

ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره شخصی تخلف است


دریافت پیامک های تبلیغاتی برای مشترکان هیچ هزینه ای ندارد و با غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی، پیامک محتوایی که مشترک عضو آن است مسدود نمی شود.

- دریافت پیامک های تبلیغاتی برای مشترکان هیچ هزینه ای ندارد و با غیر فعال سازی پیامک تبلیغاتی، پیامک محتوایی که مشترک عضو آن است مسدود نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دریافت پیامک های تبلیغاتی معمولا برای کاربران آزاردهنده است و به همین دلیل بیشتر کاربران به دنبال راهی برای غیرفعال سازی پیامک های تبلیغاتی هستند.

پس از مسدود شدن سرشماره های پیامکی، شرکت ها به استفاده از شماره های شخصی برای ارسال پیامک روی آوردند و سازمان تنظیم مقررات هم سامانه #800* را برای شناسایی و مسدودسازی این شماره ها راه اندازی کرد.

در عین حال، همچنان بعضی از پیامک های تبلیغاتی از سوی خود اپراتورهای همراه ارسال می شود که البته برای غیرفعال سازی این پیامک ها هم راه حل وجود دارد.

کاربران در صورت مواجهه با پیامک هایی که اقدام به ارسال پیامک های تبلیغاتی با شماره شخصی می کنند، می توانند شماره مورد نظر را به سامانه 195 ارسال کرده تا روند مسدود کردن سیم کارت های مزاحم را تسریع کنند.

طبق آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از زمان مسدود کردن پیامک های مزاحم، تا کنون بیش از 355 هزار خط شخصی به دلیل مزاحمت پیامکی قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره شخصی تخلف است

ارسال پیامک تبلیغاتی از شماره شخصی تخلف است