مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:452021-10-20سياسي

مدیرکل آژانس اتمی: طی چند روز آینده به تهران می روم


«رافائل گروسی» مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در واشنگتن ابراز امیدواری کرد که ظرف چند روز آینده به تهران سفر و با مقام های ارشد ایران دیدار کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمانیتورینگ گروه بین الملل خبرگزاری فارس، رافائل گروسی که برای دیدار با مقام های آمریکایی به واشنگتن رفته است، در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی این کشور درباره وضعیت جاری در رابطه با در ابتدای این مصاحبه از مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی  سوال کرد: شما با بلینکن وزیر خارجه (امریکا) دیدار کردید، همچنین با (اعضای) کمیته روابط خارجی مجلس سنا دیدار داشتید.

این هفته برای شما چطور پیش رفت.

چه کسی ابتکار انجام این دعوت (سفر به آمریکا و دیدار با وزیر خارجه و سناتورهای کمیته روابط خارجی) را انجام داد؟ رافائل گروسی در جواب گفت: خوب این بخشی از کار عادی من است که با کشورهای عضو (آژانس بین المللی انرژی اتمی) در تماس و تعامل باشم.

البته که ایالات متحده یکی از شرکای کلیدی آژانس بین المللی انرژی اتمی  است و البته که مسائل مهمی هم وجود دارد که ما شاید درباره آنها بخواهیم صحبت کنیم، ایران و دیگر موضوعات که ایالات متحده درباره آنها سهم داشته باشد در نتیجه منطقی است که من (به آمریکا) بیایم و درباره این مسائل صحبت کنم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آژانس اتمی: طی چند روز آینده به تهران می روم

مدیرکل آژانس اتمی: طی چند روز آینده به تهران می روم