مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 07:352021-10-20اقتصادي

اجرای مصوبه رییس جمهور/اراضی پرورش میگو به جوانان بوشهری واگذار می شود


استاندار بوشهر یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به بوشهر واگذاری یک هزار و 500 هکتار اراضی ساحلی به جوانان برای پرورش میگو دانست و گفت: در این زمینه 800 هکتار زمین در شیف و 700 هکتار در دیلم تعیین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر ، احمد محمدی زاده صبح امروز در نشست بررسی وضعیت پرورش میگو در استان بوشهر با اشاره به اینکه تولید میگو پرورشی یکی از سیاست ها و برنامه های استان بوشهر است اظهار داشت: در این زمینه اراضی مستعد پرورش آبزیان در سواحل خلیج فارس استان بوشهر شناسایی شده است.

استاندار بوشهر باتأکید بر توجه ویژه به توسعه زیرساخت های پرورش میگو در استان بوشهر افزود: بر اساس آمارهای موجود بیش از 60 درصد میگو پرورشی کشور در استان بوشهر تولید و عرضه می شود که نشان از ظرفیت و جایگاه تولید این محصول در استان است.

وی بر توجه ویژه برای جلوگیری از شیوع بیماری لکه سفید میگو تصریح کرد: اقدامات لازم برای ضدعفونی سایت های پرورش میگو باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد و در این حوزه حمایت های ویژه مورد توجه قرار دارد.

محمدی زاده یکی از مصوبات سفر رییس جمهور به استان بوشهر را واگذاری 1500 هکتار زمین برای پرورش میگو دانست و بیان کرد: در این زمینه یک هزار و 500 هکتار اراضی ساحلی به افراد واجد شرایط واگذار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای مصوبه رییس جمهور/اراضی پرورش میگو به جوانان بوشهری واگذار می شود

اجرای مصوبه رییس جمهور/اراضی پرورش میگو به جوانان بوشهری واگذار می شود