مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 مهر 1400 ساعت 04:102021-10-20بين الملل

عباس: مقابل اسراییل سکوت نمی کنیم/همه گزینه ها روی میز است


محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تأیید کرد که رهبران فلسطین در برابر لجاجت های اسراییل و امتناع این رژیم از پایبندی به توافق نامه های امضا شده سکوت نخواهند کرد.

- محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین تأیید کرد که رهبران فلسطین در برابر لجاجت های اسراییل و امتناع این رژیم از پایبندی به توافق نامه های امضا شده سکوت نخواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، عباس خاطرنشان کرد که همه گزینه ها برای حفظ حقوق مردم فلسطین روی میز است.

وی در جریان نشست روز سه شنبه کمیته مرکزی جنبش فتح که در مقر ریاست جمهوری در شهر رام الله و به ریاست عباس برگزار شد، گفت: ما در مقابل لجاجتهای اشغالگران اسراییلی و خودداری آنان از عمل به تعهداتشان در توافقنامه های امضا شده برای همیشه سکوت نخواهیم کرد.

وی افزود: همه گزینه ها برای حفاظت از حقوق مردم فلسطین و رهبری آنها باز خواهد بود و ما هرگز هیچگونه تعدی به این حقوق را قبول نخواهیم کرد.

عباس اعضای کمیته جنبش فتح را در جریان آخرین تحولات اوضاع سیاسی و نتایج تماس های خود با رهبران و رهبران منطقه و جهان برای توضیح موضع فلسطین قرار داد که آخرین آن تماس تلفنی با عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر، پاپ فرانسیس، ملاقات وی با نماینده آمریکا و استقبالش از وزیر خارجه سوئد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس: مقابل اسراییل سکوت نمی کنیم/همه گزینه ها روی میز است

عباس: مقابل اسراییل سکوت نمی کنیم/همه گزینه ها روی میز است