مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 19:152021-10-19سياسي

قبولی 453 نفر از فرزندان مددجویان اصفهانی در کنکور سراسری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: 453 مددجوی اصفهانی پس ازموفقیت در کنکور سراسری سال 1400 برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع در مراسم تجلیل از نخبگان مورد حمایت این نهاد اظهار داشت: امسال 453 نفر از فرزندان مددجویان اصفهانی پس از شرکت در کنکور سراسری با موفقیت، به جمع دانشجویان مورد حمایت امداد پیوستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به قبولی 3 نفر از این دانش آموزان در رشته پزشکی دانشگاه های دولتی، افزود: تا پیش از این 2 هزار و 700 دانشجو از تسهیلات کمک هزینه تحصیلی بهره مند می شدند و امسال نیز 453 نفر دیگر نیز به این تعداد اضافه شدند که نشان از تلاش و توانمندی علمی مددجویان تحت پوشش است.

وی اهداف برگزاری این مراسم را علاوه بر تشویق منتخبان حائز رتبه برتر، تقویت انگیزه سایر دانش آموزان کنکوری دانست و ادامه داد: فراهم کردن شرایط ادامه تحصیل برای دانش آموزان و دانشجویان مددجو و مراقبت های تحصیلی از اولویت های برنامه های فرهنگی این نهاد است و قطعاً این مهم در توانمندسازی خانواده های مورد حمایت نقش مؤثری را در آینده نه چندان دور، خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قبولی 453 نفر از فرزندان مددجویان اصفهانی در کنکور سراسری

قبولی 453 نفر از فرزندان مددجویان اصفهانی در کنکور سراسری