مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 18:252021-10-19سياسي

دیدار عبدالمهدی با امیرعبداللهیان/ عزم ایران برای توسعه مناسبات با دولت عراق


وزیر امور خارجه در دیدار عبدالمهدی بر عزم ایران برای توسعه مناسبات با دولت عراق تأکید کرد و گفت: ایران همواره از صلح و ثبات عراق و نقش سازنده آن در مناسبات منطقه ای استقبال کرده و به اراده مردم این کشور در تصمیم گیری های سیاسی احترام می گذارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (سه شنبه) در دیدار  با عادل عبدالمهدی نخست وزیر پیشین عراق از ایران و عراق به عنوان دو دوست ماندگار و دو کشور برادر یاد کرد و گفت: ظرفیت روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مردمی دو کشور بیش از پیش می تواند حالت اجرایی پیدا کند.

وزیر امور خارجه کشورمان اقدامات عادل عبدالمهدی و دولتش را در دوران  نخست وزیری عراق در جهت بسط مناسبات فیمابین ستود و بر عزم ایران برای توسعه مناسبات با دولت عراق تأکید کرد.

امیرعبداللهیان افزود: ایران همواره از صلح و ثبات عراق و نقش سازنده آن در مناسبات منطقه ای استقبال کرده و به اراده مردم این کشور در تصمیم گیری های سیاسی احترام می گذارد.

  عادل عبدالمهدی نیز در این دیدار بر مشترکات بیشمار ایران و عراق در زمینه های مختلف اشاره کرد و آنها را سرمایه بزرگی برای نزدیکی هر چه بیشتر دولت و ملت دو کشور خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار عبدالمهدی با امیرعبداللهیان/ عزم ایران برای توسعه مناسبات با دولت عراق

دیدار عبدالمهدی با امیرعبداللهیان/ عزم ایران برای توسعه مناسبات با دولت عراق