مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:402021-10-19سياسي

ورود کمیسیون اصل نود به پرونده کشت محصولات کشاورزی با آب های آلوده


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به پرونده کشت سبزیجات و صیفی جات با آب های آلوده توسط برخی از کشاورزان در جنوب تهران خبر داد.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی از ورود این کمیسیون به پرونده کشت سبزیجات و صیفی جات با آب های آلوده توسط برخی از کشاورزان در جنوب تهران خبر داد.

علی خضریان در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسه روز سه شنبه کمیسیون اصل 90 گفت: این جلسه با حضور مسئولانی از وزارتخانه های کشور، جهاد کشاورزی، نیرو، صمت، بهداشت، سازمان برنامه و بودجه، سازمان ملی استاندارد، سازمان محیط زیست، استانداری تهران و شرکت آب منطقه ای تهران برگزار شد.

او افزود: بر مبنای گزارش هایی که با بازرسی های میدانی کمیسیون اصل 90 به دست ما رسید، دریافتیم که برخی از کشاورزان در جنوب تهران اقدام به کشت سبزیجات و صیفی جات با آب های آلوده می کنند که قبلا در این زمینه مقرراتی وضع شده بود تا از این اتفاق جلوگیری شود.

در آخرین مصوبه در مردادماه سال 98 هیات وزیران به وزارتخانه های کشور، صمت، نیرو، جهاد کشاورزی، سازمان محیط زیست، سازمان برنامه و بودجه و سازمان ملی استاندارد تکلیف شد که این محصولات باید به طور مستمر پایش شده و از هر گونه کشت و عرضه محصولاتی که با آب های آلوده آبیاری شده اند جلوگیری و این محصولات مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود کمیسیون اصل نود به پرونده کشت محصولات کشاورزی با آب های آلوده

ورود کمیسیون اصل نود به پرونده کشت محصولات کشاورزی با آب های آلوده