مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:152021-10-19سياسي

توزیع 25 هزار بسته معیشتی توسط مساجد تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم توزیع 25 هزار بسته معیشتی در قالب طرح طرح احسان نبوی از طریق مساجد محوری استان تهران در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه، - مرکز رسیدگی به امورمساجد و بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) 25 هزار بسته معیشتی توسط مساجد محوری در قالب طرح احسان نبوی میان نیازمندان توزیع خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مراسم توزیع 25 هزار بسته معیشتی در قالب طرح طرح احسان نبوی از طریق مساجد محوری استان تهران در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه، صبح امروز سه شنبه 27 مهرماه بین نیازمندان برگزار شد.

در این مراسم که در مسجدالمهدی (عج) برگزار شد، حجت الاسلام حسین محمدابراهیم رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد گفت: پیرو تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند؛ کمک های مومنانه با مرکزیت مساجد توزیع شود، مرکز رسیدگی به امور مساجد با تمام دستگاه هایی که در این زمینه اقدامات موثری انجام داده بودند، مکاتباتی را انجام داد.

وی افزود: اولین دستگاهی که در این زمینه داوطلب شد، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (رحمه الله علیه) بود.

این بنیاد 10 هزار بسته معیشتی را با هماهنگی مرکز رسیدگی به امور مساجد بین 371 مسجد استان تهران توزیع کرد که این تعداد با اهتمام خیرین و ارکان مساج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 25 هزار بسته معیشتی توسط مساجد تهران

توزیع 25 هزار بسته معیشتی توسط مساجد تهران