مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:102021-10-19اجتماعي

کلاس درس بدون معلم در اسلامشهر نداریم


رییس آموزش و پرورش اسلامشهر با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از نیروهای جدید جذب شده به اسلامشهر تخصیص داده شده است گفت: کلاس درس بدون معلم در این شهر نداریم.

- خبرنگار مهر ، حسینعلی بنار عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد زیادی از همکاران با تجربه ما امسال، به کسوت بازنشستگی نائل آمدند و نیز افزایش تعداد دانش آموزان ورودی به منطقه و به تبع آن افزایش کلاس های موجود، تأمین دبیران مربوطه علیرغم پیش بینی در کمیته ی توسعه ی مدیریت منطقه، به یکی از دغدغه های اصلی در حوزه ی آموزش تبدیل شده بود.

وی افزود: با پیگیری های فرماندار شهرستان و پشتیبانی صورت گرفته از سوی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و همچنین با رایزنی های گسترده از مناطق همجوار جهت تعدیل نیروهای تخصصی و تبادل دوجانبه ی همکارانی که تمایل به جابجایی دارند، دغدغه کمبود معلم در اسلامشهر برطرف شده است.

رییس آموزش و پرورش اسلامشهر گفت: خوشبختانه تعداد قابل توجهی از نیروهای جدید جذب شده، به مدیریت آموزش و پرورش اسلامشهر تخصیص داده شد و خوشبختانه کلاس درس بدون معلم در این شهر نداریم.

بنار با بیان اینکه امیدوار هستیم با واکسیناسیون و پایان کرونا بتوانیم کلاس های درس را به طور کامل و حضوری دایر کنیم گفت: از همه دانش آموزان و والدین که تاکنون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاس درس بدون معلم در اسلامشهر نداریم

کلاس درس بدون معلم در اسلامشهر نداریم