مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 17:002021-10-19بين الملل

عزم دولت بایدن برای کاهش تحریم ها


وال استریت ژورنال با انتشار مطلبی از عزم دولت «بایدن» برای کاهش تعداد تحریم های وضع شده در دوران ترامپ، به عنوان یکی از اهرم های فشار در سیاست خارجی خبر داد.

- ، نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال با انتشار مطلبی از عزم دولت بایدن برای کاهش تعداد تحریم های وضع شده در دوران ترامپ، به عنوان یکی از اهرم های فشار در سیاست خارجی خبر داد.

بر اساس این گزارش، وزرات خزانه داری آمریکا امروز اعلام کرد که تحریم ها همچنان بخشی از ابزار مورد استفاده این کشور برای فشار بر مخالفین واشنگتن خواهد بود، اما لازم است که تغییراتی در چارچوب آنها داده شود.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده که در بازبینی اثربخشی تحریم ها، می بایست فشار تبعات اقتصادی ناشی از آن بر گروه های آسیب پذیر در نظر گرفته شود.

وال استریت ژورنال همچنین با انعکاس نظر مقامات جدید وزارت خزانه داری آمریکا در خصوص تحریم ها، نوشته است که تعداد تحریم های اعمال شده علیه دولت ها و شخصیت های حقیقی و حقوقی طی دو دهه گذشته، رشدی 10 درصدی داشته و در دوران ترامپ نیز افزایش تحریم ها با شیبی فزاینده روبرو بوده است.

به گفته بسیاری از منتقدان آ آمریکایی تحریم های اعمال شده در دوران ترامپ در قالب طرح هایی چون فشار حداکثری علیه ایران، تلاش برای ساقط کردن دولت ونزوئلا و توقف برنامه موشکی بالستیک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم دولت بایدن برای کاهش تحریم ها

عزم دولت بایدن برای کاهش تحریم ها