مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:252021-10-19سياسي

وحدت اسلامی در گرو یکی شدن دل ها


نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان گفت: اگر امروزه به دنبال وحدت هستیم باید تلاش کنیم رحمت، مودت، و دوستی در بین مردم جامعه برقرار شود که اگر دلها با هم باشد دست ها را در دست یکدیگر خواهیم گذاشت و اتحاد تقویت می شود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده مقام معظم رهبری در سیستان وبلوچستان گفت: اگر امروزه به دنبال وحدت هستیم باید تلاش کنیم رحمت، مودت، و دوستی در بین مردم جامعه برقرار شود که اگر دلها با هم باشد دست ها را در دست یکدیگر خواهیم گذاشت و اتحاد تقویت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- آیت الله مصطفی در همایش محوری هفته وحدت که در محل تالار امام رضا(ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته وحدت گفت: خداوند در قرآن کریم امت اسلامی را امت واحد خوانده و هشدار داده که دچار اختلاف نشوید زیرا که اختلاف شوکت و قدرت شما را از بین خواهد برد.

امام جمعه زاهدان افزود: منشاء، پایه و اساس وحدت همین دوستی، محبت، رحمت و مودت است که اگر این فضا در جامعه وجود داشته باشد وحدت حکم فرما خواهد بود.

آیت الله محامی بیان کرد: اگر خداوند متعال پیامبران الهی و قرآن را فرستاده و حضرت محمد(ص) را رحمت للعالمین نامیده از سر رحمت اوست و اگر پیامبر در طول عمر خود تلاش و زحمات زیادی را تحمل کرد برای هدایت و ارتقاء سطح علم و فرهنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت اسلامی در گرو یکی شدن دل ها

وحدت اسلامی در گرو یکی شدن دل ها