مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 16:152021-10-19اجتماعي

رقابت 6 قصه گوی برتر لرستان در جشنواره منطقه ای «قصه گویی»


مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای شش قصه گوی راه یافته به این مرحله در استان لرستان برگزار شد.

- رقابت 6 قصه گوی برتر لرستان در جشنواره منطقه ای قصه گویی ایسنا/لرستان مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اجرای شش قصه گوی راه یافته به این مرحله در استان لرستان برگزار شد.

مرحله منطقه ای بیست وسومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان عصر دوشنبه، 26 مهرماه با اجرای شش قصه گوی برتر لرستانی برگزار شد.

این مرحله از جشنواره قصه گویی به صورت آنلاین برای داوران ستاد مرکزی تهران پخش شد و قصه گویان نیز از طریق صفحه نمایش و امکانات ارتباط زنده تصویری در برابر داوران قصه های خود را اجرا کردند.

بر این اساس در بخش زنان و مردان، مژگان فرضی پور از خرم آباد با قصه دختر دال از قصه های بومی محلی لرستان، مسلم صالحی از نورآباد با قصه 24 و آرش رضایی با قصه سفید و در بخش دختران و پسران شکیبا حاتمی از مرکز الیگودرز با قصه نصیحت گو و مرد طمع کار ، آیدا فلاح از مرکز شماره یک خرم آباد با قصه قیچی که دنبال کار می گشت و یکتا شاکرمی با قصه ماه من، ماه ما در مرحله منطقه ای حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 6 قصه گوی برتر لرستان در جشنواره منطقه ای «قصه گویی»

رقابت 6 قصه گوی برتر لرستان در جشنواره منطقه ای «قصه گویی»