مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 15:352021-10-19سياسي

تاکید بر تسریع شناسایی و محاکمه عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (سه شنبه)، - در دیدار وزیر دادگستری عراق با دبیر ستاد حقوق بشر مطرح شد؛ تاکید بر تسریع شناسایی و محاکمه عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در دیدار وزیر دادگستری عراق بر تسریع شناسایی و محاکمه عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، کاظم غریب آبادی، معاون امور بین الملل و حقوق بشر قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (سه شنبه)، با عبدالستار محمد، وزیر دادگستری عراق، و هیئت همراه دیدار و در خصوص مسائل فیمابین و تعاملات دوجانبه حقوقی و قضایی و حقوق بشری گفتگو کرد.

غریب آبادی ضمن ابراز امیدواری در خصوص گسترش روابط دو کشور در حوزه های مختلف به ویژه حوزه های حقوقی و قضایی اظهار داشت: یکی از برنامه های ستاد حقوق بشر، ترویج و حمایت از حقوق بشر و حقوق شهروندی بر اساس آموزه های دینی است.

وی با اشاره به رویکرد دوگانه کشور های سلطه جو در خصوص حقوق بشر، افزود: پدیده حقوق بشر به ابزار سیاسی برای سوءاستفاده از کشور های مستقل تبدیل شده، اما این موضوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسریع شناسایی و محاکمه عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی

تاکید بر تسریع شناسایی و محاکمه عاملان و آمران ترور سردار سلیمانی