مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 14:502021-10-19اقتصادي

اجرای 15 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در همدان


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان از اجرای 15 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید هادی حسینی بیدار عصر امروز در شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان همدان با بیان اینکه متاسفانه همدان جزو هشت شهر تنش آبی کشور است اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون با اقدامات شبانه روزی همکاران در حوزه برق و آب خدمات خوبی به مردم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در چند شهر و تعدادی از روستاها دچار تنش آب بودیم که با جلسات مختلف و با انسجام موجود توانستیم وضعیت را مدیریت کنیم گفت: همدان 64 درصد جمعیت شهری دارد که جمعیت زیر پوشش خدمات آب در آن 100 درصد است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با اشاره به اینکه خدمات فاضلاب در همدان بیش از 70 درصد است که بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد افزود: 63 مجتمع آبرسانی در استان وجود دارد که   13 مجتمع در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه 41 درصد از منابع آب استان از منابع سطحی تامین می شود و بقیه از منابع زیرزمینی گفت: 658 میلیارد تومان اعتبار امسال حوزه آب استان بود که تاکنون بیش از 100 میلیارد تخصیص یافته است.

حسینی با اشاره به حفاری و تجهیز 25 حلقه چاه و افزایش 100 لیتر بر ثانیه تصفیه آب افزود: 15 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در حال اجرا داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 15 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در همدان

اجرای 15 هزار مترمکعب مخزن ذخیره آب در همدان