مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-19بين الملل

دعوت رسمی بن زاید از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به امارات


پس از سفر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به امارات و بحرین، تل آویو اعلام کرد که ولی عهد ابوظبی رسما از نخست وزیر این رژیم برای سفر به امارات دعوت به عمل آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع رسمی عبری زبان، عصر امروز (سه شنبه)، گزارش دادند که محمد بن زاید ولی عهد ابوظبی در پیامی مکتوب  رسما از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به امارات دعوت کرده است.

بر اساس اعلام سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی، نفتالی بنت امروز با محمد الخاجه سفیر امارات در تل آویو و خالد الجلاهمه سفیر بحرین در اراضی اشغالی دیدار و گفت وگو کرده است.

طبق این اعلام، سفیر امارات در ابتدای این دیدار دعوتنامه ای از جانب ولی عهد ابوظبی به نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحویل داده که در آن، از بنت برای سفر به امارات عربی متحده دعوت شده است.

    سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نفتالی بنت بابت این دعوت از ولی عهد ابوظبی تشکر کرده بی آنکه پاسخ مثبت یا منفی به این دعوت داده شود.

بر اساس این اعلام، سفرای امارات و بحرین در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره توسعه دامنه روابط با تل آویو، تقویت همکاری های منطقه ای و توافق عادی سازی روابط بحث و تبادل نظر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت رسمی بن زاید از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به امارات

دعوت رسمی بن زاید از نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سفر به امارات