مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:552021-10-19بين الملل

تمرین نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای برخورد با زیردریایی های بدون سرنشین مقاومت


در پی انتشار اخباری از مانور دریایی ارتش رژیم صهیونیستی، مشخص شده این ارتش در حال آموزش به نیروهای دریایی خود درباره نحوه برخورد با تهدیدات زیردریایی های بدون سرنشین وابسته به مقاومت فلسطین در نوار غزه است.

- تمرین نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای برخورد با "زیردریایی های بدون سرنشین" مقاومت در پی انتشار اخباری از مانور دریایی ارتش رژیم صهیونیستی، مشخص شده این ارتش در حال آموزش به نیروهای دریایی خود درباره نحوه برخورد با تهدیدات "زیردریایی های بدون سرنشین" وابسته به مقاومت فلسطین در نوار غزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی ، یک منبع نظامی اعلام کرد، نیروهای دریایی ارتش رژیم صهیونیستی در حال تلاش برای بهبود و توسعه توانمندی های خود جهت تعامل با تهدیدات دریایی مقاومت به ویژه تهدیدات زیردریایی های بدون سرنشین هستند.

منبع مذکور همچنین مدعی شد، گردان های عزالدین قسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به توسعه توانمندی های نظامی دریایی خود برای هدف قرار دادن سکوهای گازی و تاسیسات دریایی و حیاتی رژیم صهیونیستی ادامه می دهد.

این منبع افزود: ما در مقابل، برای مقابله با این تهدیدات و توسعه توانمندی های خود تلاش می کنیم و این آمادگی های نیروهای دریایی با تداوم اجرای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرین نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای برخورد با زیردریایی های بدون سرنشین مقاومت

تمرین نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای برخورد با زیردریایی های بدون سرنشین مقاومت