مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 13:352021-10-19بين الملل

زیردریایی های بدون سرنشین مقاومت فلسطین؛ نگرانی جدید تل آویو


بنا به گفته یک منبع نظامی صهیونیست، ارتش این رژیم در رزمایش دریایی اخیر خود چگونگی تعامل با تهدیدات زیردریایی های بدون سرنشین مقاومت فلسطین را تمرین کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ارتش رژیم صهیونیستی هفته جاری از آغاز رزمایش دریایی از پیش اعلام نشده خبر داد.

آویخای ادرعی سخنگوی ارتش صهیونیستی با اعلام این خبر در صفحه توییتر خود نوشت که سواحل و بنادر و آب های منطقه ای سرزمین اشغالی شاهد فعالیت نیروی دریایی خواهد بود که با صدای انفجارها همراه است.

روزنامه به توسعه و ارتقای توانایی نظامی دریایی خود برای هدف گرفتن سکوهای گاز و تأسیسات حیاتی اسراییل ادامه می دهد و ما برای مقابله با این تهدیدات و توسعه توانایی خود کار می کنیم .

مقامت فلسطین تا کنون اعلام نکرده که این زیردریایی های بدون سرنشین را در اختیار دارد یا خیر.

رژیم صهیونیستی در ماه می 2018 مدعی شد که اهداف مهم حماس را هدف گرفته و از جمله این اهداف زیردریایی های بدون سرنشینی بوده که حماس برای استفاده از آنها در حملات دریایی برنامه داشته است.

در جنگ یازده روزه اخیر در ماه می 2021 نیز رژیم صهیونیستی مدعی شد که میدان گازی تمار در دریا توسط زیردریایی های مقاومت فلسطین هدف گرفته شده اند اما مقاومت فلسطین اعلام کرد که این میدان گازی را با پهپادهای انتحاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیردریایی های بدون سرنشین مقاومت فلسطین؛ نگرانی جدید تل آویو

زیردریایی های بدون سرنشین مقاومت فلسطین؛ نگرانی جدید تل آویو