مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 11:502021-10-19سياسي

رییس مجلس اعلای اسلامی الجزایر: تفکر نژادپرست صهیونیستی خطری جدی برای مسلمانان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بوعبدالله بوغلام الله رییس مجلس اعلای اسلامی الجزایر، در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که صبح امروز سه شنبه 27 مهر ماه به صورت مجازی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، - رییس مجلس اعلای اسلامی الجزایر: تفکر نژادپرست صهیونیستی خطری جدی برای مسلمانان است بوغلام الله تفکر صهیونیستی نژادپرستانه خطری جدی برای مسلمانان دانست و گفت: آمریکا درصدد آن است که اسلام را صهیونیستی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بوعبدالله بوغلام الله رییس مجلس اعلای اسلامی الجزایر، در مراسم افتتاحیه سی و پنجمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی که صبح امروز سه شنبه 27 مهر ماه به صورت مجازی در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: امت اسلامی امروزه نیازمند بیداری است.

رییس مجلس اعلای اسلامی الجزایر با تاکید بر اینکه امت اسلامی باید از معنویات، توانمندی ها، منابع اقتصادی و جغرافیایی خود اطلاعات و آگاهی های کافی داشته باشند، ادامه داد: این بیداری و آگاهی ها تنها با پیشرفت علمی و در سایه رهبری پیامبر اکرم (ص) محقق می شود.

بوغلام الله تفکر صهیونیستی نژادپرستانه خطری جدی برای مسلمانان دانست و گفت: این تفکر بر جامعه مسیحیت سایه افکنده است از این رو مسیحیان اعتقاد دارند که یهود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس اعلای اسلامی الجزایر: تفکر نژادپرست صهیونیستی خطری جدی برای مسلمانان است

رییس مجلس اعلای اسلامی الجزایر: تفکر نژادپرست صهیونیستی خطری جدی برای مسلمانان است