مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 مهر 1400 ساعت 08:452021-10-19سياسي

ضرورت استفاده از فناوری نوین و دادرسی الکترونیک


کاهش مشکلات اجتماعی در گرو تلاش همه جانبه و هماهنگی کامل دستگاه ها و نهادهای متولی ارائه خدمت در حوزه اجرا و نهادهای فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی است.

- ایسنا/ایلام رییس کل دادگستری ایلام گفت: کاهش مشکلات اجتماعی در گرو تلاش همه جانبه و هماهنگی کامل دستگاه ها و نهادهای متولی ارائه خدمت در حوزه اجرا و نهادهای فرهنگی در حوزه آسیب های اجتماعی است.

دکتر علی دهقانی در مراسم معارفه رییس دادگستری ملکشاهی، اظهار کرد: فلسفه تاسیس نظام قضایی و اداری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت گزاری و ارائه خدمت مطلوب همراه با صداقت و حفظ کرامت مردم است و اگر همه ی مسئولین در راستای این خدمت گزاری تلاش کنند قطعا رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

وی استقرار امنیت پایدار را نتیجه تلاش و مجاهدت مجموعه ای از دستگاه های خدمت گزار از جمله نهادهای نظامی، انتظامی، اداری، اطلاعاتی و قضایی خواند و گفت: دستگاه قضایی استان در راستای کمک به انجام وظایف و تکالیف قانونی کلیه خدمت گزاران به مردم از هیچ تلاشی مضایقه نمی کند.

رییس کل دادگستری استان ایلام به راهکارها و عوامل رفع مشکلات جامعه اشاره و تصریح کرد: اجرای صحیح و دقیق فریضه امر به معروف و نهی از منکر به صورت عملی و با رعایت کلیه ضوابط و مقررات به رفع مشکلات فردی و اجتماعی منتج شده و همه اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از فناوری نوین و دادرسی الکترونیک

ضرورت استفاده از فناوری نوین و دادرسی الکترونیک